Зверніть увагу! З початку червня 2022 р в нас є складнощі у поверненні коштів оплачених замовлень через платіжну систему LiqPay! Щоб оминути негативні емоції, яких зараз і так вдосталь, дуже просимо оплачувати тільки ті замовлення, які були підтверджені нашим менеджером.
На жаль, у деяких випадках повернення коштів може відбуватися трохи довше. Будь ласка, поставтеся з розумінням. Ми робимо все можливе, щоб налагодити процес роботи!
Обмін або повернення товару належної якості провадиться протягом 14 днів з моменту отримання замовлення не враховуючи дня отримання, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Обмін та повернення товару регламентовано статтею №8 та №9 Закону України "Про захист прав споживача" (детальніше натисніть тут)
Правила для гарантійного обслуговування:
Гарантія дійсна тільки при наявності правильно і чітко заповненого гарантійного талона із зазначенням заводського серійного номера виробу, дати продажу, гарантійного терміну та фірмової печатки нашої компанії. Безкоштовний ремонт проводиться тільки протягом гарантійного терміну зазначеного в гарантійному талоні. Виріб приймається в ремонт очищеним від пилу, бруду і в тій комплектації згідно чеку на момент купівлі.
Гарантійний термін починається з моменту придбання товару.
Скористатися перевагою гарантії можливо при умові, якщо несправність приладу(викликані дефекти) пов'язані лише з його виробництвом та з урахуванням правил експлуатації приладу, які вказані в «посібнику користувача» якщо такий є в комплекті або на офіційному web ресурсі виробника та лише протягом гарантійного терміну зазначеному в талоні. Будь-які зміни програмного забезпечення пристрою або фізичне втручання до роботи приладу - можуть позитивно вплинути на зняття гарантійних зобов`зань та відмову від подальшого відновлення пристою з боку нашого магазину.
Умови обміну товару та повернення коштів:
• Минуло не більше 14 днів з моменту покупки без урахування дня покупки.
• Товар знаходиться в повній комплектації та не має слідів використання. Всі пакувальні матеріали, в тому числі пломби і ярлики, збережені цілими. Упаковка товару не пошкоджена. (стосується виключно нового товару).
• Товар знаходиться в робочому стані, має товарний вигляд, збережені гарантійні фірмові пломби від нашого магазину на самому пристрої. (стосується виключно стану товару з міткою "Seller Refurbished" , "Відновлений", "Б/У", "Вживаний").
У випадках, коли товар повертається з ознаками дефекту - повернення товару не можливе! В цьому випадку товар оформлюється на гарантійне обслуговування до СЦ для подальшого відновлення або заміни пристрою на аналогічний.
Для оформлення обміну товару на іншу модель нам знадобляться оригінали гарантійного талону та чеку. При поверненні коштів - ваші паспортні дані, ІПН, номер банківської карти(лише за умови оплати карткою).
Ми продаємо технічно складні вироби, а отже для підтвердження цілісності товару нам може знадобитися до 7-ми робочих днів. Однак в більшості випадків ми приймаємо рішення значно швидше. Для оформлення заявки вам необхідно звернутися до нашого магазину або оформити заявку в телефонному режимі.
Гарантія не поширюється на наступні товари(пристої):
• Кабелі, перехідники, шлейфи
• Витратні матеріали(термопаста, термопрокладка)
• Приладдя, які можуть йти в комплекті з основним пристроєм(якщо воно не вказано в гарантійному талоні).
Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються, якщо:
• Прилад використовувався в цілях, які не відповідають його прямому призначенню.
• Дефект(різного характеру, включаючи пошкодження поверхності) який виник після передачі приладу користувачу в наслідок неправильного та(або) недбалого використання, неправильного транспортування, обслуговування, використання та(або) збереження.
• Прилад має дефект, який виник в наслідок неналежних умов експлуатації, а саме коротке замикання, механічне та(або) програмне перенавантаження, електричне, теплові пошкодження та(або) попадання рідини, сколи, тріщини, сліди ударів та(або) сліди прямого механічного/програмного втручання і т.д
• Гарантійна печатка, гарантійна фірмова пломба/стікер та(або) серійний номер пристрою були видалені, виправлені, навмисно зіпсовані або механічно пошкодженні.
• Викликаний дефект виник в результаті неправильної встановлення, підключення та(або) настройки пристрою включаючи пошкодження, які викликані підключенням пристрою до джерела живлення, який не відповідає вимогам стандарту живлення(телекомунікаційних, кабельних мереж) та інших подібних зовнішніх факторів.
• Дефект виник в наслідок неправильного підключення зовнішніх пристроїв , яке привело до виходу з ладу всього пристрою або його частини.
• Пошкодження викликані використання нестандартних та(або) не якісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення та(або) носіїв інформації різних видів
Наш магазин «KIEV-IT.UA» реалізує на комісійних засадах складну комп’ютерну техніку, периферію до неї, запасні частини - надалі комплектуючі (нові, відновлені, вживані). З огляду на викладене, звертаємо вашу увагу на відсутність гарантійних зобов’язань з боку виробника зазначеної техніки при замовленні з ознаками стану товару - "Відновлений", "Б/У" , "Вживаний" та застосування строків права на звернення за гарантійним ремонтом або повернення в межах строку встановлених нашим магазином.
З метою захисту від несанкціонованого втручання в роботу реалізованої через магазин «KIEV-IT.UA» складної обчислювальної техніки та обладнання зі станом товару "Відновлений", "Б/У", "Вживаний" в період строків гарантії застосовується фірмовий гарантійний стікер/пломба з товарним знаком нашого магазину, особливості якої при спробі відклеїти(видалити,демонтувати) відбувається незворотня руйнація структури та поверхності, повернення якої в первинний стан вже неможливо. В подальшому - це буде причиною для відмови від гарантійних зобов`язань з боку нашого магазину.
Гарантійний фірмовий стікер/пломба встановлюється на всіх пристроях без виключення зі станом товару "Відновлений", "Б/У", "Вживаний" для подальшої його ідентифікації при гарантійному зверненні та(або) за відсутності серійного номеру пристрою на тих елементах з яких починається демонтаж зазначеного пристрою(критичні болти, гайки, фіксатори, кріплення і т.д.) та(або) на поверхності біля таблички з серійним номером пристрою.
Зверніть увагу, що при поверненні або обміну товару - кошти за послуги служби доставки за пересилання товару до нашого складу сплачуються покупцем в повному обсязі.